6147 21+5 haftalık hamileyim ikili ve üçlü taramaları irademle yaptırmadım ama renkli taramayı yaptırmak istiyorum süreç nasıl olması gerekiyor önce kadın doğuma mı randevu almalıyım yoksa direk perinatolojiye mi ve İzmir konakta hangi kadın doktora gitmeliyim hastane önerisi lütfen 💕
_peritozu 6147 18- 23 hafta arası yapılıyor diye biliyorum ilk detaylıya gidip sonucla birlikte doktorunuza gidebilirsinz
minikmelegim_ 6147 önce kadın doğuma randevu alıp doktora söylemeniz lazım yaptırmak istiyorum diye. Burada kayıt açılıyor belki orada da öyledir bu yüzden doktorun kyıt açması lazım sonra randevu alıyorsunuz perinatolojiye
mervee19_ 6147 devlette renkli. Ultrason imkansız yok yani bakmıyorlar özeller de rahatlıkla detaylida alırsınız
EdaNur_3007 _peritozu ben ikili taramaya girdim ama sonucu haftaya alacam bana söylemedi randevu al vs diye her doktor söylüyor mu acaba
6147 cf__ Özeldeki doktorum söylemişti tepecik, Yeşilyurt, dokuz Eylül ve Ege üniversitesi yapıyor diye ama ben hangi hastaneye gideceğimi bilemedim özelde para verip yaptırmak istemiyorum 🤷🏻
cf__ 6147 tepecik geçen sene kaldırmıştı diye biliyorum ege yi aradım bende orasıda ücretliymiş ve ağustos ayına kadar doluymuş özele mecbur kaldım resmen bende 1500 tl vermekten yana değilim ama mecbur bırakılıyoruz
6147 cf__ O halde araştırmaya devam etmem gerek. Günümüz şartlarında uygun fiyata olması herkes için kolaylık olur 🤷🏻
Nurcanikra 9 Eylül hastanesinde yaptırdım ben ücretsiz ama orada takipli olmanız gerekiyor hastanesi ye gidip randevu almamız lazım ınternetten veya telefonla vermiyorlar randevu
mervee19_ 6147 devlet Hastanesi’nde detaylı ultrason var ama renkli bı şekilde yok yani dediğiniz hastanelerde yok detaylı var detaylı devlette tabiki yaptırılıyor ama renkli ultrasonla yok