Merhaba kızlar 5 aydır heyet raporundaydım gebeliğim riske girmesin diye bir de evle iş arasında 3 araç değiştirmem gerek diye 32. Haftama bir hafta kaldı doğum izni için çalışabilir almak istiyorum kendimi iyi hissediyorum ama doktorum bu saatten sonra senin içinde bizim içinde sıkıntı olur dedi veremem dedi doğum sonrasına çok az zaman kalıyor bu durumda olan var mı sizin öneriniz ne olur başka hastaneden çalışır alsam mı ??