Kızlar sağlık ocağına en son gittiğimde idrar testi vermek istedim bebek toplanıyor diye enfeksiyondan şüphelendim neyse testi verdim verene kadar canım çıktı zaten doktor yapmayacaktı zorla yaptırdım neyse sonucu doktora verince de enfeksiyon var veya yok hiçbir şey demedi hamilelikte böyle çıkması normal dedi ama nasıl çıktı bilmiyorum kendi doktoruma git orda yaptır testi dedi ben de cimere şikayet ettim bugün cevap geldi doktoru uyarmışlar 10 gün sonra tetanoz 2. Dozum var gıcıklık yapar mı acaba benim şikayet ettiğimi söylemişler midir ona göre doktoru değiştirmeyi düşünüyorum her gittiğimde garip garip hareketlere giriyor