Ben de 11. Haftamda dip boyası yaptım, biomagic kullandım çok şükür herhangi bir sorun yaşamadım. Biomagic gercekten kokusuz, kaşıntı yapmayan bir boya. Hamilelik döneminde en çok tercih edilen boyaymis. Bir de insan kendini güzel hissedince enerjisi yükselince bu bebeğe de yansıyor 🤗