Merhaba bende 75 ml ile şeker yüklemesi yapıldı 96/171/131 çıktı endokrin bölümüne gönderildim banada diyet verildi evde kendim ölçüm 3 gün 156 çıktı en yüksek tokluğum doktorum güzel gidiyorsun diyete devam dedi aslında aşırı da diyete uymadım 🤭 ama 1 ay sonra ki kontrol de kızımın 2 hafta önden gittiğini söyledi doktorum oda şekere bağlı olabilirmiş. Merak ediyorum şeker çıkıp da erken doğum yapan var mı?