Alif63 2.ye hamileyim 10+6 dayım bugün iki defa sanki oğlumda ki gibi oynama hissettim acaba erken mi bana mı öyle geliyor yoksa normal mi ikinci de erken hissedersin derdi annem
Meltems53 Alif63 2. hamilelik bile olsa doktorlar en erken 16 da hissedilir diyor. Siz yanlış hissetmiş olabilirsiniz bence.
ygmrcglyncn Alif63 kadın doğum uzmanı ikinci gebelikte en erken 16. Haftada hissedilecegini ilk genelikte 21. Hafta hissedilecegini söylüyor.benim 15+3 hala hissedemedim 2. Gebeliğim
yldzdlb Kızlar bende 20 haftalık hamileyim bende ara da böyle dalgalanma gibi bisey hissediyorum bazen elimi karnıma koyduğum zaman kalp atışı gibi pit pit bisey atıyor psikolojik olabilir mi ya😁
Mutlulukkk yldzdlb bende 21+3teyim. Kiz sanki karnim fokurduyor 🤣🤣🤣 oyle hissediyorum bebisi. Bagirsaklar veya gaz flan dcem ama 100 saatte surmez herhalde bunlarin hareketi de 😂 o yzden ogluşum icerde hopluyor diyorum 😁 yani sizde dogru hissediyor olabilirsniz