Benim ilk açlık 75
Tokluk 74 çıktı ki ben çok şaşırmıştım çünkü hamilelikte de bayağı kilo aldım yapı olarakta kiloya el verişliydim hatta hızlı kilo aldım diye diyetisyen bana senin kesin şeker yüklemende şekerin çıkacak ve sana diyet yazarız demişti bende ALLAH var korkarak gitmiştim hamdolsun iyi çıktı inşaALLAH sende güzel sonuçlar alırsın insüline gerek kalmaz sağlıkla kucağına almayı nasip etsin RABBİM ♥️ bu süreçi kolaylaştırsın aminnn♥️