Kızlar bugün muane oldum 2 3 cm açıklık var eve git bişe olursa gece hemen gel dedi. Yarın sabah da 10 da gel tekrar muane edeceğim dedi. Size ne olur açılmam ilerlerse yatırır mı ilerlemezse eve mi yollar? Özele gidiyorum bu arada. Ve şuan daha 1 saattir sancım var ama adet sancısı gibi kasıklarımda belimde beni rahatsız etmiyor ara ara gelip gidiyo karnım da taş gibi kasılıyor arada