Bugün sağlık ocağına gittim. Bir daha ki doktor randevumda bebeğim 8+2oluyor bana hemsire dedi ki onu 9a çekmeye çalış ikili taramanı da yaptır bende ikili tarama 11-12de oluyor dedim hayır o öncedeydi artık 9da oluyor dedi… ben yanlış mı biliyorum? İnternete baktım orda da 11-14hafta yazıyor. Siz kaçta yaptırdınız ?