33+6 benm de yaklaşık olarak 1 ay kadar var bebek kilo aldığından ve büyüdüğünden kaynaklanıyor dedi doktor çok şiddetli değil se dedi nst ye bağladı baktığında sancı çıkmadı bebeğin büyüyüp kilo aldığından kaynaklandığını söyledi
Birde 3 yada 4 gündür de rahimde ağrı ve yürürken uyurken sancı oluyor bunlarda bazen dayanamıyoruz kontrolümüz var o zaman söyleyeceğiz bakalım ama çok şiddetli okuyorsa da bi doktor a gitmeni tavsiye ederim