Kızlar an itibariyle kızım kucağımda.. Biraz erken doğdu :) 37 haftadaydı rutin kontrole gitmiştim. Doktor suyun çok azalmış kan değerlerinde de sıkıntı var acil yatış yapalım doğumu başlatmamız gerekiyor dedi. Ben tabi şok :) Yalnız başıma gitmişim yanımda doğum çantam valizim bile yok annem daha memleketten gelmemiş. Üstelik suni sancı verilecek. Çünkü ne sancım ne açılmam var.
Neyse efendim ben apar topar yatırılınca çarşı karıştı. Eşim annem arkadaşlarım kız kardeşim hepsi bi seferber oldular. Öğlen 14.00 gibi düşük dozda suni sancı vermeye başladılar
Gece 03.00e kadar devam edildi ama açılmam 3 cm e kadar anca oldu. Devamı gelmedi. Sancının dozunu da daha fazla yükseltmedi doktorum (iyi ki yoksa dayanamazdım) gece 3 te doktorum bi kaç saat ara verelim uyu, rahim de dinlensin sabah devam ederiz dedi. Sabah 07.00 de tekrar geldi
Hazırsan başlıyoruz dedi.
Eh dedim hadi ya nasip
Bu sefer yüksek dozdan bi girdiler sancıyı
Annem de yolda memleketten yetişmeye çalışıyor. Ben ilk başlarda dayanırım sancıya zannetmiştim ama bir saat sonra 08.00 gibi yalvarmaya başladım. Vazgeçtim sezaryen istiyorum. Suni sancıyı kesin diye. Doktorum geldi emin misin dedi açıklık kontrolü yaptı 5 cm
Dedim eminim. Ama kanala inmeye başlamış yazık olacak verdiğimiz emeklere dedi. Olsun dedim. Ben sizden razıyım karar benim kararım. Peki dedi. Ameliyathane ayarlandı anestezi için gelip imzalar almaya başladılar
Bu arada suni sancıyı kesti ama başımdan ayrılmadı doktorum tekrar açıklık muayenesi yaptı 7 cm 😅
Kızım bak rezil olucaz inene kadar doğacak asansörde mi doğuracaksın bu çocuğu gülecekler bize dedi
Sonra dedim olsun ben istemiyorum sancı çekmek kesin suniyi dedim. Kestik ama bunlar artık senin kendi doğum sancıların bebek geliyo dediler ıkınamaz mısın falan yok dedim anestezi istiyorum anesteziii diye bağırıyorum çınlıyor ama odalar 🤷🏻♀️🥲😅
Sonra doktorum bi akıllılık etti bana dedi ki o zaman biz ameliyathaneye inmeyelim kaç kat anestezi uzmanı yukarı gelsin zaten açıklığın var seni burda uyutsun normal doğum yap ister misin dedi? Ben de dedim ki oluyo mu ki öyle bişey
Oluyo oluyo dedi sen uyuyacaksın şimdi hiçbir şey hissetmeyeceksin?!?😅
Sen dedi sancı geldikçe ıkın bizde artık doğumhaneye yan tarafa geçirelim seni güzel ıkınırsan bebek güzel ilerler bizde hemen anestezi veririz ?
Peki dedim :) ben zannediyorum 3 dakikaya anestezi geliyor ben hiçbir şey hissetmeyeceğim
Ebeler başımda ha geçtik ha geliyoruz ıkın bak anestezi uzmanı seni bekliyor doğumhanede diye diye saat 09.00 olmuş
Sonra ben dedim kakam geldi yok dediler bebek geldi ama çok deli sancım var
9-10 cm olmuş beni acil doğumhaneye aldılar ben hala anestezi sayıklıyorum
Sonra çatala çıkardılar doktorum dediki bak sağında anestezistimiz seni bekliyor son bir ıkın söz uyuyorsun. Ben bir ıkındım şeker vercem diyip kanan çocuklar gibi
Doktorum ebelere destek verin yukardan bastırın dedi
Bebek çıktı ben şok
Kucağıma verdiler öptüm sonra anestezist işleme geçti uyuttu beni o saniyeden sonrasını hatırlamıyorum.
Uyandığımda dikiş işlerim bitmiş bebeği hazırlamış kontrole götürmüşler beni giydirmeye çalışıyorlardı. O kadar dinlenmiş uyandım ki.. toplamda 45 dk uyutmuşlar ama sanki saatlerce uyumuş gibiydim. Doktorum odama geldi sonra kız bizi tüm ameliyathaneye güldürecektin asansörde doğuracaktın valla dedi :) meğer anestezi ile normal doğum diye bişey yokmuş. Ben canlı canlı doğurdum oyaladılar beni bebek çıksın diye doğum anını gördüm yani :) neyse epey güldük sonra.
Çok akıllı bi kadınmış doktorum şimdi farkediyorum. Eğer beni böyle yapıp oyalamasa hakkaten sonra pişman olabilirdim
Allah razı olsun
Böyle işte kızlar ne diyim hepinize Allah kolaylık versin hayırlı doğumlarınız olsun