Ben orada doğum yaptım. Doktora göre ve normal mi sezaryen mi olup olmadigina göre fark ediyor ücretler. 7.500den başlıyor. İlgi şahane ama bütün ebe ve hemşireler çok ilgililer..doğum katı deseniz özel odalı,hastane odası oldukça geniş. Doktorunuzu seviyorsanız tavsiye ederim. Benik doktorum Elif Çilerdi. Gönül rahatlığıyla tavsiye ederim