Deryakca benim de bebegin kilosu fazla ve önden gidiyor 38 haftaya kadar hiç sıkıntı yoktu normal dogumdu ondan sonra göbek ölçümleri büyük çıkmaya başladı ve pazartesi sezeryan olucam normal dogum olmuyor kilolu oldugu icin kanala giremiyor ve omuzları takılır çıkmaz bebek riske girer dedi şekerden suphelendi ben şeker yüklemesi yaptırmadım ama dikkat ederdim herseyin hayırlısı olsun iyi düşünün iyi olsun kötü düşünüp bebeğinize kötü enerji yollamayın sağlıklı olsunlar yeterli.