Ay kızlar kızım doğalı 14 ay oldu 20 haftalık hamileyim ama herşeyi sanki tekrar yaşıyorum unutmuşum sanki herşeyi tövbe 😅 19. Haftaların içşn de bir iki hareket hissetim dün en belirginiydi saati bile hatırlıyorum ama daha gerisi yok mesala bida etmedi bugün de kontrolüm vardı canım kızım sabah 7.30 a kadar uyumayınca uyanamayıp gidemedim de kontrole ya Pazartesi ya da salı gidicem sizin de böyle mi bir gün hareket ederse 2 gün etmiyor mu bu haftalar da 🥹