Merhaba kızlar bugün çatı muayanesi oldum 37.haftamdayım.Doktor çok dar diyemem ama eğer kilolu bir bebek olursa çok zorlanırsın dedi ve kesin bir şey söyliyemem gidişata göre bakacaz eğer bebek kendi kendine gelirse geldi yoksa böyle kilo almaya devam ederse 10 nisan gibi sezeryan yaparız dedi. Bu arada bebeğin kilosu şu an 3,100 gr Normal doğum çok istiyorum :( ama bebek zaten kanala da girmemiş doktor sen 40.haftanu tamamlarsın demişti tabi yine belli olmaz allahın işi ama öyle işte varmı bu durumu yaşayan nisan anneleri ne durumdasınız? Çatısı dar olup normal doğum yapan biri varsa yazabilirmi nasıl oluyor durum nasıl işliyor ilk çocuğum o kadar acemiyimki herşeyi çok merak ediyorum