ucan44 35+3 selulitim vardi ama hamilelikte iyice artti portakal kabugi goruntusu olustu arka bolgemden dizlerime kadar tayt giysem bile belli oluyor artik. catlama icij krem.kullandim ama fayda etmedi catladiktan sonra zeytinyagi kullan dediler kullandim ama nafile catlamisim bir kere siz neler yapiyorsunuz selulitiniz var mi...
sudamlasi ucan44 olmaz mı🙈doğuma az zamanım kaldı şimdi bişey yapmıcam ama doğumdan sonra kabak lifi kullanıcam selülit için,evde bi kremim vardı onu kullanmaya başlıcam suyu da bol içersek hallolur☺️çatlaklarda kalsın canım bebeğimden hatıra😂
behrem ucan44 ben de bugün fark ettim çatlamışım madecassol sürmeye başladım belki görünümünü azaltır veya daha fazla oluşmasını önler.
AygyulSina ucan44 ikisindende var ama hic bisey yapmıyorum az kaldi doguma dogumdan sonra kilo verir selülitleri yok ederim catlaklar icinde yapcak bisey yok ve takmiyorumda zaten
ucan44 sudamlasi bu kirmiziliklar gecmiyo mi dogumdan sonra boyle kirmizi kaliyorlar miii ben geciyo saniyordum kirmizliklar sadece catlaklar belli olur diyordum
sudamlasi ucan44 çatlakların kırmızılıgı geçiyo beyaz oluyo onlar. Benim kahverengiye döndü bile önceden kırmızıydı.
ucan44 sudamlasi yok karnimdaki catlaklar acildilar iyice ve dokununca hafif aci hissediyorm varis degil
sudamlasi ucan44 o zaman sen baya çatlamışsın doğumdan sonra yavaş yavaş geçiyo onlar beyaz oluyo sıkma canını🙈