pelinozturkk Merhaba güzel anneler , oğlum olacak iki isim arasında kararsız kaldık “Alparslan , kıvanç” sizce hangisi. Birde bu isimde olan bebekler nasıl oluyor çevrenizde var mı. İsim enerjisine inanıyorum 🩵
Burcum pelinozturkk oğlumun adı Kıvanç. Çok yakıştırıyorum. Sakin ve çok akıllı bir çocuk. Gerçekten gurulandırıyor beni girdiği ortamlarda. Ben ismini ve enerjini çok seviyorum.
Babyykmz pelinozturkk ben herkeste olan isimleri ve eski isimleri sevmiyorum eski calistigim yerde alparslan abi var 40 yasinda 40 yil once koyulan bir isimden hic hoslanmam 😃 kivanc dha guzel bence. Simdi kivanc tatlitugda o yaslarda diceksiniz ama sonucta güzel adam 😃
Sadiyes pelinozturkk biz de kıvanç koyacağız. Bu yıl çok gördüm kıvanç ismini bir de ya. İnş. Eymen ismi gibi 5 kişiden 4 ü kıvanç olmaz 😂
ms_annisko_ Benimde arada kaldığım iki isim. Bazıları Alparslanı çok kaba söylüyor o yüzden biraz daha mesafeliyim ama seviyorum da
pelinozturkk ms_annisko_ dimi ya , alparslan demiyorlar. Alpaslan diyorlar “r” harfi asla söylemiyorlar