Bir_tirtilannesi bugün bizim görüş günümüzdü kızlar yüzünü ilk defa yakaladık hep arkasını dönüyordu bizim nazlı kız 🥲🥰 29 haftalık olduk sabırsızlanıyorum artik 🧚🏻♀️🙈
beyzacmvrc Bir_tirtilannesi bende pazartesi gidicem 29+2 falan olmuş olucaz çok heyecanlıyım 🥲 detaylida zar zor gorduk biz ondan sonra bidaha göremedik yüzünü 😊 keşke 4 boyutlu bakilabilseymis çok net olurmuş☺️
Bir_tirtilannesi beyzacmvrc sağlıkla gelsin inşallah bebiş 🤗💕 4 boyutlu bakamiyorlar sanırım özelde var bitek o ben eğitim ve araştırma hastanesine gidiyorum en başından beri 4 boyutlu olsa daha iyi olurdu tabi ama bu bile güzel 🙈🥰
beyzacmvrc Bir_tirtilannesi aminn cümlemize nasip olsun 🐣 aynen öyle sağlıklı olsunlar da gerisi boş az kaldı canlı kanlı gorucez inşallaahh ♥️♥️