Eceunverkanra çok normal canım hormonlar değişiyor duygusallık artıyor bir de insan tam bulmuşken kaybetmek istemiyor bu mucizeyi. Onun paniği de çok çok fazla. Emini ol hepimiz yaşıyoruz 🙏🏻 ben 6 haftalıkken keseyi göremeyince abartmıyorum bütün gece uyumadan ağlamıştım ertesi günü başka doktora alttan muayene oldum da çok şükür gözüktü.. İnşallah senin de herşey yolunda gider ☺️