Kızlar 19 haftadan beri geçmeyen idral yolu enfeksiyonum var şu an 26 haftam bitti hala antibiyotik kullanmama rağmen gecmedi. şimdi doktor tekrar antibiyotik başlattı ben ne yapabilirim nasıl geçirebilirim bildiğiniz bisey varsa lütfen söyleyin. Dut kurusu kaynatıp içiyorum 10 gündür ona rağmen hiç bi değişiklik olmadı hal enfeksiyon çıkıyor