Ben lekelenmeden dolayı her hafta görüyorum ama bazen o bile yetmiyor sanki, bi hafta geçmiyor 😂 Zamanla sakinleşecek miyim acaba , bi yandan aşırı mutluluk, bi yandan kaybetme korkusu😕 hayatımın en duygu dolu günleri, inşallah sağlıkla kavuşuruz hepimiz bebeklerimize 🙏