Gumus25 ftmasrt memurlar doğum iznindeyken maaşlarını almaya devam ediyorlar diye biliyorum 😊 yani sorduğunuz 16 haftalık rapor parasıysa siz onu almayacaksınız zaten maaş aldığınız için
Aryast Kamuda çalışan memurlar izin süresi boyunca maaş almaya devam ediyorlar zaten, ekstra bir doğum parası alınmıyor diye biliyorum. Bu bahsedilen özelde çalışan arkadaşlar için geçerli, doğum sonrası yatmayan paraların topluca yatması durumu.