Gldekpnci Sunymom ben grand da yaptırdım gayet iyiydi cihazları muayene ücreti hariç ikili tarama için 200 verdim
Beigebaby Sunymom Bende orda yaptırdım önce kan alınıyor sonra ultrasonla doktor burun kemiğine baş ölçüsüne falan bakıyor memnun kaldım