sakuraa Kızlar tüp bebekle yavruma kavuştum 7 haftalık olduk çok şükür ama kahverengi akıntım oluyor 2 gün hastanede yattım geçti ama geri geliyor sizde de oldu mu ?
Usluglsrn sakuraa canım benimde 6. Haftamda başladı her hafta bir kaç gün mutlaka geliyor haftada bir doktora kontrole gidiyorum şuan 9. Haftaya geldim halen devam ediyor. İğne ilaç hepsini kullanıyorum
Seymakocabey sakuraa benimde kzimda olmuştu oyle 11.haftaya kadar devam etti korkma kahverengi akintidan progestan fitil kullan tedbir amacli
Sinemce__ sakuraa benim de oldu proluton iğne progestan dex progestan fitil kullaniyorum siz kullanıyor musunz
Gecemboncugum sakuraa benim de kahverengi akıntı ile başladı doktora gittim 4 haftalıkmısız kese yanında kanama gördü iki gündür progestan kullanıyorum bugün pembe oldu rengi🥺 hayırla sağlıkla doğsun inşallah çocuklarımız 🌸
sakuraa Sinemce__ Sizede geçmiş olsun progestan iğnesi vuruluyorum sabah akşam bende ara ara devam ediyor ama gene
sakuraa Gecemboncugum inşallah normaldir sağlıkla kavuşuruz bende sabah akşam iğne vuruluyorum şifa olsun