Selamcanim Kfiliz ben kullanmıştım pulceti. Normalde de mide rahatsızlığı olan biriydim. 9 ay kusunca hamilelikte mahvolmuştu midem. Sağ olsun doktorum verdi kullandım son beş ay.
Mlkengn Kfiliz benimde midem zaten sıkıntılı olduğu için çok zorlanıyordum doktor pulcet verdi. İçtiğimden beri bi tık daha iyiyim
Binnur-cam Kfiliz ben 25 haftamdan beri pantpass kullanıyorum kullanmasam çatlarım herhalde gastrit problemim vardı normaldede gebelikte iyice azdı
Binnur-cam Kfiliz yok şükür 37+3 oldum bebeğimde gelişimide kilosuda iyi .. Zaten doktor veriyor bu ilacı zararı olsa vermezki ..
Seherak Binnur-cam Bende aynı şekılde 5 buçuk ay midemden eziyet çektim yanma kusma nöbetleri hastanede yattık besinsiz kaldım felaketti sonra doktor pantpas verdi yeniden doğmuş gibi oldum bugün tam 37 haftadayız iki günde bir içiyorum yetiyor bana o olmasa napardım bılmıyorum tükenmiştim artık
Gozdesmy Bana lansore vermişti ama kullanmadım. Bebeklere zararı olabileceği yaziyordu. Midem çok yanıyor, ben de gaviscon içiyorum. Çok iyi geliyor
Gozdesmy Selamcanim doktor da zaten çok kötü olmadıkca içme demişti. Ülkemizdeki ilaçlarin içeriği maalesef çok temiz değil. Bu yüzden ben güvenemiyorum
Gozdesmy Kfiliz merhaba şurup zaten gaviscon. Ne zaman kötü olursam o zaman içiyorum. Günde bir kere içmem de yetiyor yanmaya başladığında.