Merhabalar bugun doktora gittim 18+3 hamilelik haftam, kilom biraz yüksek vücut kitle endeksi üzerinden coraspirine başlamamı istedi. Yoksa gebelik zehirlenmesi olurmuş. Forumda coraspirin olarak arattığım zaman çoğu kişi kullanıyor olarak gördüm. Doktorlarınız bunu kilo yüzünden mi yoksa başka sebeplerden mi yazdı çok merak ediyorum. Yakın arkadaşıma doktoru mesela hiç kullandırmamış aspirin. Bilen varsa lütfen yazabilir mi?