Smg38
Canım merhaba bayadır giremiyordum foruma.Kaç tane doktora gittiysem hep boş gebelik dendi hemen gebeliğin sonlandırılması gerektiğini söylediler.En son bi doktora daha gittim şükürler olsun bebegimi gördüm kalp atışlarını duydum o kadar çok mutlu oldum ki anlatamam.Geç döllenme olmuş bendede.Aslında size şöyle söyleyeyim o doktorların gördüğü şey kese değilmiş kanama alanıymış kanama alanına kese deyip deyip göndermişler beni.Nasıl göremediler o keseyi anlamıyorum.Nasıl farketmediler yani beni kürtaj edeceklerdi canlı bebeği alacaklardı resmen.İyiki beklemişim geç döllenme olmuş şuan 9 haftalık olmamız gerekiyor ama 7+5 görünüyor ultrasonda