BetulT aaaa-123 ben birkaç gün önce Başaran Klinikte yaptırdım. 800tl verdim. Gayet iyiydi. Doktor güzelce inceledi sonra da bebeğimin yüzünü göstermesi için bayağı uğraştı yaklaşık 40 dk sürdü. Memnun kaldım.
meleksaymaz Dr bedia kara kliniği araştırın tek kötü yorum bulamazsınız okadar mükemmel bir doktor ki
meleksaymaz yasemin9222 normalde 900 tl ama biz önceden cinsiyete baktırdığımız için %20 indirim uyguluyor 720 tl verdik
Dilan_ylmz Detaylı ultrasonda devlet ve Özel’in farkı nedir acaba ben daha o haftaya gelemedim ama bilginiz varsa bilgilendirebilir misiniz
meleksaymaz Dilan_ylmz doktor bize 40 dk bakti tam yüzünü göstermeyince haliyle istediği bazı ölçüleri de alamadı ve bize fotoğraf vermek için açı yetersizdi dediki git biraz dolan gel bişeyler ye hasta arasında alıcam seni dedi ve 20 dk daha baktı bu muameleyi ve özeni devlette bulabileceğini düşünmüyorum ayrıca zaten fiyatlar hemen hemen aynı ve devletten almaya kalksan en az 2 ay sıra beklemek zorundasın doktor çok iyi ağzı duâlı asistanı mükemmel, temiz huzurlu bir ortam ve dışarda 50 tane insan beklemiyor o gerginlik yok
Dilan_ylmz meleksaymaz Teşekkür ederim bilgileriniz için. Sizin gittiğiniz Doktor’un adı ve yeri nerde acaba öğrenebilir miyim
meleksaymaz Gonya42 burası özel bir radyoloji kliniği cinsiyeti öğrenmek istiyorsanız ücretli tabiki daha sonra detaylı ultrason haftanızda tekrar bu kliniği tercih ederseniz %20 indirim uyguluyorlar detaylı ultrason ücretinden
BetulT Ahmet Başaran ve Mustafa Başaran var ikizler.Ben ve komşum oraya gittik ikimize de Ahmet Başaran baktı,çok iyiydi . Dakikalarca baktı bebek yüzünü gostermedi çok uğraştı .ve uygundu fiyatı ben yaklaşık 10 hafta önce 800 TL’ye gittim .