Arkadaşlar merhaba geçen hafta servikal serklaj olmustum. Ameilattan önce crp 13. Çıkmıştı. Dün tekrar crp me bakıldı sonuç 37 çıktı. Ameliyatla ilgisi olabilir mi? Aynı zamanda progestan ve 4 günde bir pruluton depot iğne kullanıyorum. Bu igne de crp yi yukseltmis olabilir mi?