Busemir-06 Merhabalar 34+5 günlüğüz bugün kontrolüm vardı nst de çok olmasada sancı çıktı ciğer geliştirici iğne vurdular aynı zamanda tansiyonum da yükseldi başına gelen var mı bi sıkıntı olur mu erken doğar diye korkuyorum