Esmacbnoglu 11 saat sürdü ilk dogumumda suni sancıyla dogurmustum sancı acilma olmadığı için gunu dolmustu gecmisti artik ondan verdiler biraz zor ama hangi dogum kolay ki acilmam yavas oldugu icin uzun sürdü ama çatala çıkıp da bebegin doğduğu an h8c bir acı kalmıyor inan bana oglumun ilk hali heo gözümün önünde şimdi kızımı bekliyorum inşallah bu kendi sancimla doğar çünkü oglumdan o kadar ayrı kalmak da zor olur bizim için Rabbim zorumuzu kolaylaştırsın hepimizin o bebeğini gördüğün an herseye deger inan bana