Elisa46 Kızlar churcill gibi yapıp maden suyu, limon, tuz atıp içiyomusunuz dr danışan oldu mu? İki gündür içmeye başladım iyi geldi baya mideme. 15+2 yiz.
Benas Elisa46 ben sadece şimonlu ya da sadec içmeye çalışıyorum onu da zorda kalırsam bi şişe riske atmamak için ayrıca tuzu zaten yasaklamıştır dr fazlaca ödem yapıyor dikkat edin
Sinemgirgen Elisa46 Tuz atmadan Sade Sodaya Limon sıkıp iç zararı yok tam tersi içersinde ki mineral vitaminler sayesinde bebise çok faydası var günde 2 tane içebilirsiniz
Elisa46 Sinemgirgen normalde sade içiyorum da bi böyle çok daha iyi geldi gibi tuzu az da olsa atıyorum tadlandırmak için çok sık olmamak kaydıyla