Ilosunuz1 TugbaL ben pazartesi tam 12 haftalık oluyorum salı gunude 2 li tarama testi için gideceğim doktora sorucam cinsiyeti bellimi diye inşallah belli olur 😊❤️
Mina40 İkili testi olucam bende 2 hafta sonra ama öğrenemeyiz bence daha erken test için aç karnına mı yoksa fark eder mi bilginiz varmı
sulekzl Bizide 2 hafta sonra 12 haftalıkta cagırdı detaylı ultrason icin inşallah bisey cıkmaz cok korkuyorum cinsiyet belli olmaz bence daha Peki aşı olacakmısınız