kuzeycikkk Sen sanci cekerken babalariniz odaya girmeyecek herhalde, yuh derim girerseler 😅 okadar da degil.
Ben normal dogum yaptim (Hollanda’da), oday kadinlara dahi zor izin verdim babamlara kardesime bile izin vermedim sanci cekerken ustun musait olmuyor
Biraz anlayisli olsunlar yani okadar da degil
Bu arada benim sancim 24 saat surdu asil dogum 21 dakka