Damla--35 Kızlar regle 3 gün var bugün yaptım ama telefon ışığında dikkatli bakınca görür gibi oldum ve testin camı biraz çizik olduğu için emin olamadım sizde bakar mısın rica etsem
zeynozey Damla--35 hayalet çizgin var canımm kan verirsen netleşir/) bende böyle çizgi ile öğrendim beta 17 ydi:)