Minii ürkütücü gelebiliyor ama acı sızı bişey hissetmiyorsun. Bilincin açık her şeyi görüp duyuyorsun bebeğinide hemen görürsün çıkar çıkmaz ☺️ ve sonrasında toparlanmak daha kolay genel anesteziye göre. Doğumdan 1-2 saat sonra bütün uyuşukluğum geçmişti ve müşahade odasından kendi odama yürüyerek girmiştim. Bu büyük bi olay mesela. ALLAH yardımcın olsun 🌿