Damla kendinizi hiç o şekilde strese sokmayın benim ikinci doğumum olacsk, evet çatala çıkmak pek iç açıcı değil o pozisyonu almak ama bence normal doğumda o pozisyonu almadan doğum yapmak zor ancsk belki çömelerek aynı pozisyon alınabilir ona da her doktor müsade eder mi bilemiyorum, ama çatala çıktığınızda iki yanınızda tutunacak yerler oluyor oralardan güç akıp ıkınmanız bebeği itmeniz daha kolay olacaktır, Rabbim hepimize kolay ve sağlıklı doğumlar nasip etsin 🥰