Kızlar 2 li testi yaptirmamistim daha doğrusu niyetlendim devlette yaptırmak için doktor baska bölüme randevu alman gerekiyor fln dedi kadın doğum hastanesi olmasına rağmen ilgisizde biriydi vazgeçtim suresude dolmuştu zaten Ama diyorum ki 3 Lü testi yaptirsam mi fikirlerinize ihtiyacım var
Fiyat aralığı nedir özellerde devlette hangi doktora gitmeliyim yaptırmam bebek için yada dogumda herhangi bi sorun için önemli mi