Laliinnvanilya Kızlar kaçıncı hafta da yapılıyor 35 de yapar mı doktor haftaya gidicem ona göre temiz gideyim
Bkmcnkr Laliinnvanilya benim çatı muayenem ilk 35 de yapıldı. Doktora göre ve nst sonucuna göre değişebilir, siz hazırlıklı gidin
Asilinannesi16 Laliinnvanilya Sanci cikarsa yapar cati muayenesi yoksa 38 39 da yapiliyor genelde 35 te acikliga bakmisti benim doktorum sanci çıkınca nst de ama çatı muayenesini 39 da yapti
Ceydaozmete Benim doktorum 37 de yapıyor. Bildiğim kadarıyla da aksi bir durum yoksa 37-38 de yapılıyor
54_ebrkyu Nts de sancı çıkarsa 37 de yapıyor daha önceki haftalarda yapmıyor eğer Nts de sancı çıkmazsa 38,39 da yapılıyor ))
FatmaAselinAnnesi_60 Asilinannesi16 34 haftalığım bn de nst de az bir sancım çıktı doktorum bişey demedi önemsiz dedi 🤔ve çatı muayenesi yapmadı
Asilinannesi16 FatmaAselinAnnesi_60 Benim baya duzenli sancim çıkmıştı yatış yapıldı ilaç verdiler igne yaptılar o zaman önemsiz dediyse ufak tefek sancilardir ondan bakmamistir endise etmeyin
Dilekmdky İlk doğumum da bana hiç çatı muayenesi yapmadılar neden acaba. Şimdi ikinciye hamileyim gecen kontrolde şikayetlerimi söyledim kültür almak için baktı sadece normal olur Buda dedi yoksa hadi gel çatı muayenesi yapalım maksadıyla cıkartmadılar hiç.