Gul2808 benim bir kızım var çok şükür 4 yaşında ona kardeş istiyorduk bundan öncede Kasım ayında bir dusugum oldu ondada bebek okusmustu kalp atımı yokdu durmuştu kürtaj oldum şimdi bir hafta bekliyoruz ama oluscagini bende düşünmüyorum oluşursa baya supriz olur bana yine kürtaj olup patolojiye göndermek istiyorum bakalım sonrası için biraz ara verip dinlenmek istiyorum vücudum toparlansin ama kısmet bakalım