Agg0207 Yeniiannee ben onlu almadım üç tane beşli hastane çıkışı aldım bataniyesini falan yedek kıyafetlerinide koydum kendimce set yaptım zaten gerek duymadım
Denizbetul Yeniiannee ben aldım ama gereksiz geldi sonradan da normal alt üst takım alın onun yerine iki tane daha iyi
YeniAnne55 Yeniiannee 10lu bence çok gereksiz ve pahalı 4tane 5li takım aldım hastane çıkısı için zaten miniçodan bin tane tulum aldım prens oğlum yazılı onu giydiricem
Agg0207 Yalinn8 onlu hastane çıkışının içinde yedek kıyafetleride oluyor bir tane beşli yetmez değiştirmek istesek kıyafet yok başka ben yedek olsun diye aldım üç tane bana yeter bnce
YeniAnne55 Yeniiannee facebookda ikizler bebe diye bi site var çok uyguna düşmüştü tanesi 15liraydı oraya bi bak istersen canım hala devam ediyomu bilmiyorum bi mesaj atıp öğrenebilirsin 4dünüde ordan aldım
Agg0207 Yeniiannee canım yenidoğan hastane çıkışını üç ay giydiremezsin bebege en fazla bir hafra giyebilir kilosuna baglı oda
Selim_Alparslan Yeniiannee annem 1 tane aldı canım bizde 1 tane istediğimizi almayı düşünüyoruz bence gerekli