Kızlar hem anne sütü hem mama verip nasıl bi yol izliyorsunuz? Bebeğim 2100 gram, prematüre maması aldık çünkü sütüm çok az geliyor ve doymuyor bebek. Sürekli ağlıyor. Siz nasıl bi kombin yapıyorsunuz bi mama bi süt olarak mı gidiyorsunuz ve kaç cc ile başladınız??