Merhabalar bugün 40+3 olduk. Pazartesi çatıdan sonra salı akşamı nişan geldi. Çarşamba günü doktora gittim açılma yok sancı yok. Bir buçuk 2 haftaya kadar aşağıda baskı hissi ani sancılarım vardı onlar da artık yok. Ama bebek iyi nst iyi hareketlerini takip ediyorum. Yarın tekrar kontrol var gelişme olmazsa pazartesi yatış olacak. Kanala yöneldi ancak tam anlamıyla oturmuyor dedi doktor. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapmak gerekir. Hurma yürüyüş pilates egzersiz yapıyorum bana mısın demiyor 🙂