1Gozde1Yusuf- Kaleli degil tabi idrar da proteine falan baktilar mi bide kardiyolajiyle gorusun mutlaka benim de tansiyon sorunlu kardiyolaji gorsun diyo doktorum sizin haftaniz da ilerde gebelik zehirlenmesi olmasin allah korusun
Medine05yasar Kaleli cnm benimde öyleydi tansiyonum ilaç tedavisi başladılar tansiyonum şuan kontröl altına aldılar
Canisi50 Kaleli değil tabiki Allah korusun gebelik zehirlenmesi de olabilir kalpten kaynaklı da olabilir
btllsk Kaleli Bende yüksek tansiyon hastasıyım… Çok yüksek doktorum bana 14.9 olduğunda hemen geliyorsun dedi. Bence gitmelisin hemen Allah korusun gebelik zehirlenmesi falan olur.