Serendipity16 Doktorlar hiçbir sorun oluşturmayacağını söylüyor zaten, sağlıkısz gebelikse zaten bebek düşecektir (sizin için değil genel söylüyorum), vajinal muayene de bahanesi olur. Eğer bir sorun oluşturacak olsaydı bende olurdu, 3 ay boyunca bazen haftada bir bazen iki haftada bir hep vajinal muayene oldum, kanamam oldu yine aynı şekil.