Gulsen_tanrikulu Merhabaa ❤️ Doğum iznini tam 32+0 da mı yazdırmak gerekiyor 32+3te gitsem yazılmazmı bilenler yardım lütfeeeen☺️☺️☺️
Kardelen-123 Gulsen_tanrikulu 32+0 da gitmelisin, ben 32+4 te gittim. Raporu 33. Haftadan başlatıyormuş sistem, bu yüzden 1 hafta eksik ödeme alıcaksınız dediler
Senayl34 Gulsen_tanrikulu ben direk 32 de gittim o gün bqşlatti raporumu başlamadığı takdirde o 1 haftayı maaş olarak alıyorsun kesiliyor yani
Hilalibrhm Ben özel hastaneye gidiyorum 32+6 da gitmiştim raporu 32+0 olarak düzenlemişlerdi sıkıntı olacağını sanmıyorum
Merveerman Haftaya girince gitmeniz gerekiyor aksi halde çalıştığınız günlerin ücretini maaş olarak aldığınız için doğum parasından kesiliyor ama rapor alabiliyorsunuz tabi
Gulsen_tanrikulu Senayl34 aslında şöyle ben çalışmıyorum sadece sigortam var oyuzden çok karıştı kafamız 32+3 te tam 32 hafta dolmuş oluyor sigorta da
Senayl34 Gulsen_tanrikulu bende 5 aylikken işten çıktım eşimin şirketi var çalisiyor gösterdi yanında raporu tam 32 de alıp muhasebecisine attım
Gulsen_tanrikulu Senayl34 tam 32de günüm dolmuyor bikaç gün kalıyor oyüzden soruyorum tam 32+0 şart mı diye
Gumus25 Gulsen_tanrikulu 32 de çalışabilir raporu olarak alın 37 de izne çıkarsınız o arada da gününüz dolmuş olur
Tugcebas Gulsen_tanrikulu Doktorunuza söyleyin çalışabilir raporu versin istediğiniz süreye kadar bu şekilde yapabilirsiniz . İllaki 32. De almak zorunda değilsiniz
Gulsen_tanrikulu Senayl34 32+3te 32 hafta oluyor 32. Hafta içinde oluyorsun sonuçta adı üstündelik bi Durum yok
Senayl34 Gulsen_tanrikulu ben 32 olmadan gittim doktora bana tam 32 e gel dedi ona göre günü sayıp o güne çağırdı
Ozgemoms @Gulsen_tanrikulu böyle bir şart yok 32+2 de aldım bende raporumu hemde bağkurluyum 32.ci haftanin içerisinde oldugunuz icin bir problem yaratmıyor yani