Aynı durumu bu gün bende yaşadım. 28 haftalık hamileyim hep gelişimi içeriden gidiyor diyorlardı bu gun gün gittiğim de 3 hafta önde çıktı perinotolojiye yönlendirdi. Devlet hastanesine gittim ilk defa başıma bu geldi. Ama odadan çıkıncaya kadar zor tuttum kendimi ağlamamak için çok korkuttu. Şimdi de saatler geçmiyor sanki kafam da en kötü senaryo var