Pnr_KMRC1 Arkadaşlar kızılay erzincan maden suyu içiyordum geçen gün çıkan haberlerden sonra dolaptakileride attım hangi markayı tavsiye edersiniz çıkıp alıcam bugun madem suyu her akşam bir tane içmek iyi geliyor bana cevaplarınız için çok teşekkürler🌸🫶
u-akyz Pnr_KMRC1 kınık yada inişdibi dışında alsa içemiyorum 😀 en iyisi inişdibi ama bulmak çok zor toptancıdan alıyordum
znkara Pnr_KMRC1 sodyum oranına dikkat etmeniz gerekiyor çok yüksek olmamalı beypazarı damla minera ve uludağ güzel
Pnr_KMRC1 Gule_123_123 üretim yeri hiç hijyenik değil toplatılıyor hatta küflü yerlerden dolum olmuş cnm
SeDAaaaa35 Kızılay sofalarda arsenik çıktığıyla ilgili haberler yapıldı bizde hepsini çöpe attık. Beypazarı Kınık içiyorum bende canım
Pnr_KMRC1 SeDAaaaa35 teşekkürler cnm çıkıp alıcam iyi geliyor soda hayatım boyunca hiç içmediğim soda şuan kocamdan daha yakın bana🙈😁🫶🌸