fat1ma_
Kordon olayını bilmiyorum da dışkı olayi benımde genelde duyduğum sey.hastaneye muane gittigimde cok denk geldim bayanlara apar topar doguma giriyordu.
Hatta sabah post gördüm üzüldüm. Bayanın o sekilde bir bebegi vefat etmiş.
Mesela bende sancı vs gelmeyince annem gtmemiş hastaneye 10’5 aylık dogmusum 4 gün var 11 ay olmaya. Dogdugumda mosmormuşum çürümeye baslamıs artk vucud hemen kuveze almışlar. 9-10 yasına kdr goz altımdaki morluklar duruyordu sonra geçti.