Kızlar dün gece acilden çam sakuraya giriş yaptım alttan muayeneye ettiler açıklık yok dediler nst istediler. Nstde kalp atışları çok hızlı çıktı 180-200 arası bebek heyecanlı dediler serum taktılar 1 saat falan nstde kaldım. Düzensiz sancılarım da çıktı ama eve yolladılar 3 gün sonra tekrar acilden gel dediler. Bu sabah önce kahverengi su geldi ardından kanla karışık koyu kıvamlı akıntı geldi durmayınca yine acile gittik. Açılmama bakıldı yine açılmam yok akıntı örneğini aldılar suyum mu geldi bakmak için suyun gelmemiş dediler. Nstye girdim 60larda düzenli sancım çıktı. Sancıların başlamış ama açılma vs yok evde bekle sancıların sıklaşırsa ya da suyun gelirse gel gelmezse 2 gün sonra acilden giriş yap diyip eve yolladılar. İdrar kan almışlardı sonucu çıktı idrarımda enfeksiyon çıkmış 30larda idrar yolu enfeksiyonu normal doğumu etkiler mi bilgisi olan var mı ?